عرضه ۵ دوربین سونی از جمله پرچمدار A1 IIدر سال ۲۰۲۴

عرضه ۵ دوربین سونی از جمله پرچمدار A1 IIدر سال ۲۰۲۴ : نمی‌توان انکار کرد که سال ۲۰۲۳ برای سونی سال قدرتمندی در مورد بازی‌های ویدیویی و وبلاگ‌نویسی بوده است و همچنین سال ۲۰۲۴ نیز در حال بهبود و آمادگی محصولات خود است که هیچ تفاوتی نداشته باشد. تاکنون، شایعه شده است که سونی در سال آینده پنج دوربین از جمله یک سیستم جدید FX، یک دوربین دیگر برای ولاگرها در محدوده ZV، جانشینان Sony A7S III و A1 و یک دوربین دیگر با محوریت E-mount عرضه خواهد کرد.

عرضه 5 دوربین سونی از جمله پرچمدار A1 IIدر سال 2024

چهار سال از عرضه A7S III می‌گذرد، بنابراین از بین تمام دوربین‌های ویدیو محور موجود، این مورد یکی از به‌روزترین مدل هاست. اما خط FX با FX3 و FX30 به نظر نمی‌رسد تقاضای زیادی برای سری A7S داشته باشد. مگر اینکه از منظره‌یاب الکترونیکی ناامید شده باشید و دستگیره‌ی درشت را در A7S در اولویت خود قرار دهید.

با این حال، اگر به طور خاص به دنبال یک دوربین برای فیلم سازی هستید و احتمالاً از آن در کنار قفس، گیمبال و مانیتور یا ضبط کننده خارجی استفاده می کنید، سری FX احتمالاً مناسب شما خواهد بود.

پیش بینی عرضه ۵ دوربین سونی از جمله پرچمدار A1 IIدر سال ۲۰۲۴

در بهار ۲۰۲۴، احتمالاً شاهد یک دوربین کامپکت دیگر با فوکوس ویدئو در قالب ZV-E10 II خواهیم بود. این دوربین قابل تعویض برای مخاطبان وسیعی از جمله تأثیرگذاران، سازندگان محتوا و مشاغلی که به طور منظم محتوای ویدیویی را به اشتراک می‌گذارند، جذاب خواهد بود. با نگاهی به پایان سال، احتمالاً یک دوربین دیگر با محوریت E-mount وجود دارد – اگرچه ما منتظر مدل جدیدی در محدوده A6XX نیستیم، زیرا به نظر می‌رسد سونی بیشتر روی خط محبوب دوربین‌های vlogging خود تمرکز کرده است.

0 مورد نقد و بررسی

خواندن مطلب بعدی ←

نیکون حلقه های دیافراگم را سال ها پیش رها کرد. پس Zf کجاست؟

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محبوب ترین